fairydust

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Tina Eriksson - 23 juni 2012 22:37

                                

Jag försöker alltid att visa omtanke till mina nära och kära, men också till människor jag möter på ICA eller kanske i trafiken. 
Genom allt ifrån att visa tacksamhet över små saker, som att någon flyttar sig lite så att du kommer åt de där paket i hyllan, eller hjälpa en människa som inte har någon peng att stoppa i vagnen osv. 

Fundera själv hur glad du blir av att du själv möter en människa som tar sig den där lilla extra tiden till att säga hur fin du är i håret, att kunna ge den känslan till en annan är väl anledning nog? 

Glöm inte att tänka med hjärtat

 

Med ljus och kärlek// Tina

Av Tina Eriksson - 23 juni 2012 15:27

                            

Ibland kan man undra varför man träffade på en människa som man mest mått dåligt över, eller varför man inte träffade kärleken förens man fyllde 30, eller kanske 60. Varför kunde inte min bästa vän kommit in i mitt liv tidigare, så hade jag sluppit gå igenom de jobbiga själv? 

Varför tappade jag kontakten med henne/honom egentligen? 


Mitt svar på de hela är;

En del personer kommer in i ditt liv när du kanske behöver en motgång för att minnas vem du är och vart i livet du ska. Eller när du behöver ett stöd så kommer någon som en räddande ängel, men av någon anledning försvinner senare i livet.

Du hade inte varit den du är idag utan alla relationer du har/haft.

Kärleken kommer när du är redo för det, hade den kommit tidigare hade du kanske inte sett de, eller varit redo att gå in i den relationen.

Varje person kommer in i ditt liv precis när det är menat! 

 


Ljus och kärlek// Tina

Presentation


Mitt namn är Tina. Dehär är mitt liv, som innehåller allt från hundar, natur, vardagen och andlighet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards